PRODUKTER OG KØB:
Kan jeg anmode om en faktura?
Ja. Når du har udfyldt indkøbskurven og indtastet dine personlige oplysninger og leveringsadresse, vil der i bunden af leveringsadressen være et flueben mærket “Faktureringsadressen adskiller sig fra leveringsadressen”. Ved at vælge det, vil du være i stand til at indtaste alle de nødvendige data til fakturering. Hvis du støder på problemer, kan du sende os adressen via e-mail til [email protected] med indberetning af ordrenummeret, og vi sørger for dataindtastningen.
JEG SKAL GIVE EN GAVE...
Kan jeg indsætte et lykønskningskort?
Jep. Når du har gennemført indkøbskurven og går videre med købet, kan du i feltet “forsendelsesmetode” markere afkrydsningsfeltet “Jeg vil gerne tilføje et lykønskningskort til pakken”. Husk at skrive under, for dem der ønsker det!
Sendes fakturaen til modtageren?
Ingen. Kvitteringen af ordren sendes kun til din e-mail, mens intet er indlagt i pakken. Hvis faktureringsoplysningerne er indtastet, vil fakturaen blive uploadet direkte til skatteskuffen.
Er det muligt at lave en gaveindpakning?
Ingen. Certificeret emballage bruges til at beskytte flaskerne for at sikre, at de ankommer i god behold. Det er dog muligt at købe trækasser, perfekt til at forære fremragende (og intakte) flasker væk!
Kan jeg give et værdibevis?
Jep. Du kan søge efter produktet “Gift Card” på siden. Hvis du vil give et andet beløb til gaven, så skriv til os på [email protected].
Hvilke vine kan jeg købe på Etilika?
På Etilika kan du købe de bedste italienske vine og franske champagner.
Vores sommelierer smager på alle vinene, før de sætter dem til salg for at tilbyde dig et udvalg af absolut kvalitet.
Du kan finde vine fra berømte kældre og små håndværkerkældre.
Hvordan søger jeg efter produkter?
I topmenuen kan du browse siden mellem de produktkategorier, du bedst kan lide.
Øverst finder du en søgelinje, hvor du kan skrive navnet på vinen, vingården, appellationen eller druesorten.
Du kan også filtrere vinene inden for webstedets sektioner efter pris, vintype, region, parring, raffinement og mange andre egenskaber.
Er de viste priser inklusive moms?
Ja, alle priser på Etilika.it er inklusive moms.
Hvordan opbevarer du produkterne?
Lagrene, hvor vinene opbevares, er vores ejendom, af denne grund er vi i stand til direkte at kontrollere konserveringen af vinene på en konstant måde, overvåge fugtighed, temperatur, position og alt nødvendigt for at sikre, at de bedste italienske vine du køber i vores online vinbutik er perfekte, når de ankommer til dit hjem.
Hvad hvis den vin, jeg købte, smager som kork?
Selvom det sker meget sjældent, kan det ske, at din vin smager som en prop.
Hvis du finder en ødelagt vin eller vin, der smager som en prop, så hold flasken halvfuld og med den originale prop, skriv til os på [email protected] eller ring til os på +39062186733. Vi sørger for at få flasken tilbage på vores regning og du modtager en rabatkode på samme beløb som flasken, så længe du giver os besked inden for 2 måneder efter købet.
Jeg har en rabatkode, hvordan kan jeg bruge den?
Du kan anvende din rabatkupon i sektionen ‘anvend kupon’ i din indkøbskurv.
Du vil se rabatten anvendt på beløbet svarende til værdien af din kupon direkte til kurven.
Vi minder dig om, at du kun kan bruge én rabatkupon for hver ordre.
Kan jeg annullere en afgivet ordre?
Når en ordre er afsluttet, og du har modtaget ordrebekræftelsen via e-mail, er det ikke muligt at annullere den.
Hvis du havde problemer under købet, så skriv til [email protected] eller ring til os på +39062186733. Vi vil gøre vores bedste for at løse problemet.
Jeg kan ikke gennemføre ordren. Hvad kan jeg gøre?
- kontrollere den tilgængelige kredit på dit kredit-/debet- eller forudbetalte kort
- kontrollere den korrekte indsættelse af kredit-/debet- eller forudbetalte kortdatakontrollere den korrekte indsættelse af felterne vedrørende forsendelsesadressen (gade, husnummer, postnummer). , by, provins, telefonnummer, navn og efternavn)
Hvis du, efter at have foretaget ovenstående kontroller, fortsat har problemer med at gennemføre ordren, skal du skrive til [email protected] eller ringe til os på + 39062186733.
Salgsbetingelser for varer beskrevet som "Fine Wine" eller "Rare Wine"
Nogle flasker, der findes i Etilika-kataloget, eksplicit beskrevet som "Fine Wine" eller "Vino Raro" (mærket med det relevante ikon eller findes i kategorien "Fine Wines"), kan komme fra samlinger, sektoroperatører og specialiserede forhandlere. Hver enkelt flaske bliver omhyggeligt kontrolleret af vores team af eksperter sommelierer, før de indgår i kataloget, men vi kan ikke garantere, at den er blevet perfekt bevaret, før den kommer ind på vores lagre. For de pågældende produkter tages der detaljerede fotografier, og eventuelle uregelmæssigheder beskrives, som f.eks. en etiket eller kapsel i mindre end perfekt stand eller niveauet af vin inde i flasken, der ikke er helt fyldt. For disse flasker accepteres eventuelle anmodninger om udskiftning eller refusion ikke, og klausulen "som set og kunne lide" anvendes derfor.
FORSENDELSE OG RETURNERING:
gå til forsendelses- og retursektionen
HVORDAN KAN JEG BETALE PÅ ETILIKA?
gå til afsnittet Betalingsmetoder
KONTAKTER OG KUNDESERVICE:
For enhver forespørgsel, spørgsmål, rådgivning og assistance om vine, bestillinger og brug af siden kan du:
-
Skriv en e-mail til [email protected]
-
Ring til os på +39062186733
-
Chat med os (grønt ikon nederst til højre)
Vi hjælper dig gerne